Ova stranica koristi kolačiće (cookies) kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo.
Više informacija možete pronaći u Izjavi o kolačićima.
Javni natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora
Sukladno odredbama članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji prodajnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) i čl. 29. Statuta Instituta za fiziku, ravnatelj Instituta za fiziku raspisuje:
Javni natječaj
Za davanje u zakup dijela poslovnog prostora
Predmet javnog natječaja je davanje u zakup dijela poslovnog prostora u Zagrebu, Bijenička cesta 46, za potrebe postavljanja samoposlužnih aparata i to:
- 1 (jedan) kombinirani samoposlužni aparat za tople i hladne napitke i snack asortiman (slane i slatke grickalice)
- 1 (jedan) samoposlužni aparat za tople napitke
Ugovor o zakupu dijela poslovnog prostora zaključuje se na rok od dvije (dvije) godine.
Početna cijena mjesečne zakupnine po jednom samoposlužnom aparatu je: 150 (stopedeset) kuna (bez PDV-a).
U početni iznos zakupnine nije uključen trošak PDV-a.
Režijski troškovi uračunati su u iznos zakupnine.
Ponuditelji mogu dati ponudu isključivo za oba aparata od kojih jedan mora sadržavati bezalkoholne hladne napitke i snack priozvode (čokoladice, slane i slatke grickalice) te tople napitke (kava i čaj) a jedan samo tople napitke (kava i čaj).
Aparati moraju zadovoljavati minimalne tehničke uvjete u smislu mogućnosti odabira toplih napitaka na bazi instant i espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, uz mogućnost doziranja šećera. Kod hladnih napitaka nije dopuštena ponuda alkoholnih pića. Ponude s aparatima koje ne zadovoljavaju ove navedene minimalne tehničke uvjete neće se razmatrati.
Ponuditelj mora navesti popis proizvoda koje namjerava ponuditi u aparatima.
Ponuditelj mora besprijekorno održavati higijenske uvjete aparata u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te je prema zakupodavcu i prema trećim osobama odgovoran za rad aparata i proizvode iz aparata.
Radove za priključak na vodovodnu mrežu i električnu energiju obavit će zakupnik o svom trošku, a ta i druga uložena sredstva nakon isteka zakupa ne vraćaju se zakupniku niti se uzimaju u obzir radi periodičkog sniženja zakupnine.
Zakupnik je obvezan kontrolirati potrošnju ponuđenih proizvoda na način što će pretince u kojim se isti nalaze prije cjelovite potrošnje nadopunjavati.
Aparati moraju imati mogućnost naplatne gotovim novcem (kovanice i papirne novčanice) mogućnost povrata više uplaćenog novca, a opcionalna je mogućnost bezgotovinskog plaćanja (prepaid kartice, žetoni i slično).
Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup ne može se dati u podzakup.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe, državljani Republike Hrvatske, odnosno pravne osobe čije je sjedište u Republici Hrvatskoj, a koje su registrirane za obavljanje tražene djelatnosti.
Ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
– podatke o podnositelju ponude (naziv pravne osobe, MB, OIB i adresa sjedištu s naznakom odgovorne osobe, odnosno naziv obrta, ime i prezime, OIB, adresu prebivališta);
– izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog, ili drugog odgovarajućeg registra, ili rješenje za fizičke osobe, iz kojih mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za obavljanje djelatnosti iz natječaja, u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne stariju od 6 mjeseci do objave u Narodnim novinama te presliku osobne iskaznice za fizičke osobe;
– potvrdu nadležnog suda da protiv fizičke osobe ili odgovorne osobe u tvrtki nije podignuta optužnica, niti je izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela;
– potvrdu porezne uprave o uplaćenim porezima i doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje koja se prilaže u neovjerenoj preslici (neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave), ne stariju od 30 dana do objave oglasa u Narodnim novinama;
– jasno navedenu visinu ponuđene mjesečne zakupnine po aparatu (brojkama i slovima);
– cijenu i vrstu proizvoda koji će se nuditi u aparatima.
Sukladno odredbama čl. 6. st. 11. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnoga prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21) ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta javnog natječaja, s priloženom traženom dokumentacijom, sadrži ukupno najviši mjesečni iznos zakupnine.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu poslovnog prostora, sklapanje ugovora ponudit će se prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio najvišu ponudu.
Sve informacije o oglašenom natječaju mogu se dobiti radnim danom od 9:00 do 15:00 na broj telefona 01 469 8838 ili na e-mail: npuncec@ifs.hr.
Poslovni prostor može se pogledati uz prethodnu najavu i dogovor.
Pisane ponude s dokazima o ispunjavanju uvjeta javnog natječaja dostavljaju se u zatvorenim kuvertama neposredno u Institut za fiziku ili preporučenom poštom na adresu:
INSTITUT ZA FIZIKU, Bijenička cesta 46, 10 000 Zagreb, s naznakom «Ponuda za zakup poslovnog prostora(samoposlužni aparati) – ne otvarati»
Rok za dostavu pisanih ponuda je 14 (četrnaest) dana od objave javnog natječaja.
Natječaj je objavljen u Narodnim novinama i internetskim stranicama Instituta za fiziku (www.ifs.hr).
Otvaranje ponuda neće biti javno.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
S odabranim ponuditeljem sklopit će se, najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana obavijesti o prihvaćanju ponude, ugovor o zakupu na određeno vrijeme od dvije godine kao ovršna (solemnizirana) isprava na trošak ponuditelja-zakupnika.
Ponuda i priložena dokumentacija ne vraćaju se ponuditeljima.
Zakupodavac zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere niti jednog ponuditelja i poništiti natječaj bez obrazloženja.
Trajanje natječaja je od 26.11.21. do 10.12.21.
Ravnatelj Instituta za fiziku
dr.sc. Osor Slaven Barišić